skip to Main Content

Microsoft Word

  1. Home
  2. Kenniscentrum
  3. Microsoft Word

Secties in Word

Secties in Word maken het mogelijk om een document in verschillende delen op te maken. Met secties kunnen bijvoorbeeld paginamarges,...
  • 0

Genummerde lijst in Microsoft Word

Een genummerde lijst in Microsoft Word wordt gebruikt in situaties waarin de volgorde of de identificatie van de items belangrijk...
  • 0

Tabs en Tabstops in Microsoft Word

Tabs worden gebruikt om tekst naar specifieke posities te verplaatsen en te markeren. Tabs zijn handig voor uitlijning en organisatie...
  • 0

Tabellen in Microsoft Word

In Microsoft Word is een tabel een functie waarmee u gegevens en informatie op een gestructureerde en overzichtelijke manier kunt...
  • 0

Voetnoten en eindnoten

Voetnoten en eindnoten zijn beide notatie- en verwijzingssystemen die worden gebruikt om extra informatie in een document op te nemen...
  • 0

Kop- en Voetteksten

Kop- en voetteksten in Microsoft Word zijn gebieden bovenaan (kop) en onderaan (voet) van elke pagina in een document waarin...
  • 0

Inhoudsopgave

Een inhoudsopgave in Microsoft Word is een automatisch gegenereerde lijst met hoofdstukken, secties, titels en pagina’s in een document. Het...
  • 0

Kruisverwijzingen

Kruisverwijzingen in Microsoft Word zijn handige hulpmiddelen waarmee u naar andere delen van uw document kunt verwijzen, zoals hoofdstukken, secties,...
  • 0
Back To Top