skip to Main Content

Documentaal voor advocatuur

Documentbeheer voor de advocatuur

Wij snappen het.

Documentheer voor de advocatuur: Binnen de juridische sector is (digitaal) documentgebruik niet meer weg te denken. Contracten, processtukken, dagvaardingen: dagelijks passeren honderden documenten en documentsoorten de revue bij advocatenkantoren, juridische adviesbureaus en gelijksoortige instellingen en bedrijven. En waar zoveel met documenten gewerkt wordt, bestaat een (grotere) kans op menselijke fouten. 

Wat wij doen bij Documentaal? In de eerste plaats rekenen wij af met tijdrovende stappen rondom documentgebruik en -beheer. Dat betekent dat we de manier waarop uw organisatie met documenten omgaat, zullen automatiseren. Dat begint al in de eerste fase van documentcreatie: over de opmaak, lay-out en structuur van uw verschillende documentsoorten hoeft u niet langer na te denken. Dit staat namelijk automatisch meteen voor u klaar. Vervolgens valt er bij uw documentbeheer (hoe en waar uw team documenten opslaat) ook nog veel tijd te winnen! Daar vertellen we u graag persoonlijk meer over. 

Onze oplossing documentbeheer voor advocatuur helpt juridisch medewerkers of paralegals door:  

Ervoor te zorgen dat het raamwerk voor de stukken, dagvaardingen, dossiers, brieven en contracten die dag in dag uit gebruikt worden klaar staat voor gebruik. 
Te garanderen dat het herzien en bijwerken van dossiers minder tijd (en geld) in beslag neemt. U houdt tijd en energie over binnen uw team die anders ingezet kan worden. 
Het mogelijk te maken om tegelijkertijd samen te werken in één en hetzelfde bestand met meerdere collega’s, waardoor gebruikers niet langer te maken hebben met verschillende (en verouderde) versies van hetzelfde document en complexe stukken sneller behandeld kunnen worden. 
documentbeheer voor de advocatuur

Onze oplossing documentbeheer voor advocatuur helpt advocatenkantoren & juridische adviesbureaus door:  

  • Een beveiligde, centrale plek te creëren waar alle documenten binnen uw organisatie worden opgeslagen, zodat uw team niet afhankelijk is van het doorsturen en downloaden van bestanden. Het risico op menselijke fouten neemt aanzienlijk af. 
  • Structuur en overzicht toe te voegen aan uw documentgebruik en -beheer. Een mooi dashboard waarop u in één oogopslag ziet welke dossiers/zaken uw aandacht en prioriteit nodig hebben.
  • Te waarborgen dat de nieuwste en meest up-to-date versie van een bestand altijd meteen beschikbaar is. 

Advocatenkantoren die rust en orde ervaren

Zij gingen u al voor

documentbeheer voor de advocatuur
documentbeheer advocaten
documentbeheer voor advocaten
documentbeheer voor de advocatuur

Vraag een gratis demo aan

Eerst zien, dan geloven? Begrijpen we! We kunnen onze oplossingen voor documentbeheer voor advocatuur ook veel beter laten zien in een demo. Vraag er een aan voor uw organisatie, dan komen we geheel vrijblijvend bij u langs om te laten zien wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen. 

Voornaam
Achternaam
E-mail
Ik wil graag een demo ontvangen van:
Het formulier is met succes verzonden!
Er waren wat fouten bij het verzenden van het formulier. Controleer nogmaals alle formuliervelden.
Back To Top