
Hoe stel ik een e-mailhandtekening in Outlook in?
U kunt handmatig een handtekening aanmaken via de instellingen van Outlook, maar met onze oplossing stelt u deze centraal in voor alle medewerkers. Zo bent u verzekerd van een professionele en consistente uitstraling.
Kunnen we verschillende Outlook handtekeningen gebruiken per afdeling of locatie?
Ja, met onze oplossing kunt u eenvoudig variaties aanbrengen per afdeling, rol of locatie. Denk aan verschillende talen of contactgegevens per vestiging, zonder dat medewerkers dit zelf hoeven in te stellen.
Is het mogelijk om e-mails namens anderen te ondertekenen?
Absoluut. Deze functie is ideaal voor secretaresses of assistenten die e-mails versturen namens collega’s. De Outlook handtekening wordt automatisch aangepast aan de afzender waarvoor wordt ondertekend.
Wat gebeurt er als iemand van functie of locatie verandert?
Dankzij de integratie met gebruikersprofielen worden wijzigingen automatisch doorgevoerd in de Outlook handtekeningen. Geen handmatig werk meer nodig – wel altijd up-to-date communicatie.
Werkt dit ook op mobiel en in Outlook Web (OWA)?
Ja, onze outlook handtekeningen worden uniform weergegeven in Outlook voor desktop, web én mobiel. Uw e-mailhandtekening ziet er dus altijd professioneel uit, ongeacht het apparaat.
Hoe snel kunnen we dit implementeren?
In de meeste gevallen kan onze oplossing binnen enkele dagen live zijn. We begeleiden u van installatie tot inrichting – inclusief branding, indeling en gebruikersbeheer.

Bedrijven die rust en orde ervaren
Zij gingen u al voor



