skip to Main Content
Webinar: Volledig Digitaal Werken, Van Klantdossier Tot Digitale Handtekening

Webinar: volledig digitaal werken, van klantdossier tot digitale handtekening

Volledig digitaal werken binnen de vertrouwde Office omgeving. Van het maken van een document, opslaan in dossier, goedkeuringsworkflows, samenwerken in Microsoft Teams en tot uiteindelijk de digitale en rechtsgeldige handtekening toe. Hoe is dit toe te passen in de praktijk? Ontdek het tijdens dit gratis webinar op 10 december. Lees snel verder of schrijf je direct in.

Volledig digitaal werken met dossiers en contracten

Of het nu gaat om een arbeidscontract of het maken van een aanbieding aan een klant: veel organisaties zoeken een oplossing om dit volledig digitaal uit te voeren. Daarnaast bespaart het medewerkers veel tijd wanneer ze alle informatie rondom een klant of project centraal beschikbaar hebben en vanuit één centrale plek kunnen werken. Daarom gaan we tijdens dit webinar verder in op:

  • Het centraliseren van klant- en projectdossiers
  • Op een gebruiksvriendelijke manier samenwerken rondom een klant of project
  • Eenvoudig maken en beheren van aanbiedingen en contracten
  • Altijd documenten opslaan in het juiste dossier in Microsoft 365 en SharePoint
  • Digitaal en rechtsgeldig ondertekenen van documenten en contracten

Praktische informatie

Organisatoren: ETTU, ValidSign en Documentaal
Locatie
: Achter uw pc
Datum: Maandag 10 december *
Tijd: 14.00 – 15.00 uur
Kosten: gratis
* Aanmelden kan ook als u op 10 december niet kunt deelnemen. We sturen dan na het webinar een opname toe

Efficiënt werken dankzij één centrale oplossing

Medewerkers werken over het algemeen in veel verschillende applicaties. Bijvoorbeeld in AFAS of Dynamics worden uren en projectgegevens verwerkt, via de lokale fileshare werken ze aan documenten en klantdossiers, de projectinformatie die gegenereerd wordt uit Dynamics moet overgenomen worden op de documenten en goedkeuring en ondertekening verloopt niet automatisch via workflows of digitaal. Daarnaast is er middels deze werkwijze geen goede archivering of audit mogelijk en kunnen medewerkers niet zoeken in historische documenten om deze kennis te gebruiken.

Met een digitaal dossier vereenvoudig je dit proces door de verschillende processen in één toepassing samen te brengen waarin medewerkers van documentcreatie tot digitale goedkeuring en ondertekening in één interface werken. Zo zijn documenten ook eenvoudig terug te vinden en worden documenten conform regelgeving gearchiveerd.

Inschrijven webinar: ‘volledig digitaal werken, van klantdossier tot digitale handtekening’:

Vul onderstaand formulier in om u in te schrijven voor het webinar. Na ontvangst van uw inschrijving nemen wij contact met u op om uw deelname te bevestigen en ontvangt u de inloggegevens.

schrijf je direct in voor deze webinar!

Direct contact om de mogelijkheden te bespreken om volledig digitaal te werken? Vul het contactformulier in, mail naar info@documentaal.nl of bel met 026-445 10 36.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top