skip to Main Content

Documentbeheer voor accountants

Een goed documentbeheer oplossing is voor accountants onmisbaar.

Wij begrijpen het.

Wij begrijpen namelijk als geen ander hoeveel tijd en energie er binnen een accountancybedrijf gestoken wordt in het beheren van documenten. Denk hierbij aan aanmaken, terugvinden en aanpassen van documenten. Het viel ons op hoeveel dagelijks of wekelijks terugkerende taken binnen de boekhoudkundige sector te maken hebben met overtikwerk, het zoeken naar de juiste bestanden en het delen en doorsturen van documenten. 

Documentmanagement zou helemaal niet zoveel tijd in beslag moeten nemen. Daarom hebben we bij Documentaal documentbeheer software ontwikkeld voor accountants waarmee dit soort stappen overgeslagen en geautomatiseerd worden binnen uw organisatie. Het creëren van documenten en managen van uw documenten gaat dan ineens sneller, efficiënter en effectiever.  


Onze documentbeheer oplossing helpt accountants door

Ervoor te zorgen dat het raamwerk voor de jaarrekeningen, contracten, opdrachtbevestigingen en andere documenten die u regelmatig opstelt, al klaar staat en zo ingevuld kan worden doormiddel van documentcreatie software.
Te waarborgen dat het herzien en bijwerken van documenten minder tijd en dus geld in beslag neemt. Doormiddel van documentmanagement zijn alle documenten namelijk eenvoudig te vinden en op te slaan. Dit scheelt ook zeker energie én frustratie!
Het tegelijkertijd samenwerken in één en hetzelfde bestand mogelijk te maken, waardoor gebruikers niet langer te maken hebben met verschillende (en verouderde) versies van hetzelfde document. Dat is de kracht van onze documentbeheer oplssingen voor accountants.
documentbeheer voor accountants

Documentbeheer voor accountants helpt projectmanagers door: 

  • Een centrale plek te creëren waar alle documenten binnen uw organisatie beheerd worden, zodat u niet langer afhankelijk bent van het doorsturen en downloaden van bestanden, waardoor menselijke fouten zouden kunnen voorkomen.
  • Structuur en overzicht toe te voegen aan uw documentbeheer. Een mooi dashboard waarop u in één oogopslag ziet welke dossiers/documenten uw aandacht en prioriteit nodig hebben.
  • Te garanderen dat de nieuwste en meest up-to-date versie van een bestand altijd onder handbereik is.

Documentbeheer voor accountants helpt executives door

Er zorg voor te dragen dat er geld bespaard wordt, omdat er door onze documentbeheer oplossing voor accountants minder tijd gaat zitten in handelingen die geautomatiseerd kunnen worden. 
De kwaliteit van uw uitgaande documenten te waarborgen. Meer automatiseren van documenten betekent minder menselijke fouten die problemen bij de klant kunnen veroorzaken. Dat is een fijn stukje zekerheid. 
Rust en overzicht te creëren rondom het documentbeheer, waardoor er bij uw werknemers frustrerende taken uit handen worden genomen en uw personeelstevredenheid omhoog zal gaan. 

Accountants die rust en orde ervaren

Zij gingen u al voor

Documentaal & accountants
Documentaal & accountants
documentaal en accountants
documentaal en accountants

Vraag een gratis demo aan

Eerst zien, dan geloven? Begrijpen we! We kunnen onze documentbeheer oplossingen voor accountants ook veel beter laten zien in een demo. Vraag deze direct geheel vrijblijvend aan!

Voornaam
Achternaam
E-mail
Ik wil graag een demo ontvangen van:
Het formulier is met succes verzonden!
Er waren wat fouten bij het verzenden van het formulier. Controleer nogmaals alle formuliervelden.
Back To Top