skip to Main Content

Oplossingen

Van automatische handtekeningen tot slimme sjablonen – alles voor meer overzicht en consistentie

Onze oplossingen die zorgen voor rust & orde

Outlook handtekening

Eenvoudige handtekeningbeheer:
Beheer Outlook-handtekeningen in verschillende stijlen en met logo’s via een eenvoudige interface.

Namens anderen ondertekenen: Onderteken e-mails namens collega’s, handig voor secretaresses of assistenten.

Office Template Management voor Microsoft 365

Template beheer:
Gemakkelijk toegang tot u eigen bedrijf templates voor Word, Excel, en PowerPoint, conform bedrijfsrichtlijnen.

Ondersteuning voor meerdere talen:
Gebruikers kunnen werken in meerdere talen, afgestemd op internationale teams.

Beheren:
Makkelijk templates toevoegen beheren en verbeteren.

Brand Management voor Microsoft Office

Huisstijl en uniformiteit:
Zorgt voor consistente toepassing van uw huisstijl in alle Office-documenten (Word, PowerPoint, Outlook).

Stijlen wizard:
Eenvoudig uw huisstijl toepassen op documenten van derden of stijlen herstellen in uw eigen documenten.

Beheer organisatie gegevens en logo’s
Centraal beheer van logo’s en gegevens, automatisch doorgevoerd in alle Office-documenten.

Slide Library voor PowerPoint

PowerPoint-sjablonen en dia’s: Opslaan en beheren van vooraf opgemaakte slides, die eenvoudig ingevoegd kunnen worden in uw presentaties.

Tekstbeheer in PowerPoint:
Zorgt voor consistente teksten en stijlen, net als in Word.

Gebruiksvriendelijke menupanelen: Speciaal menu met extra knoppen om huisstijl en inhoud eenvoudig toe te passen en te bewerken.

Image Bank voor Microsoft Office

Centrale afbeeldingbibliotheek: Biedt toegang tot goedgekeurde bedrijfsafbeeldingen die gemakkelijk in Office-documenten kunnen worden ingevoegd.

Verschillende beeldstijlen per documenttype:
Pas verschillende stijlen toe op basis van het type document.

Digitale handtekening

Eenvoudig uw documenten van de juiste handtekening voorzien en direct uitsturen naar uw klanten
Gewaarmerkte handtekeningen met bijvoorbeeld PKI-signing en ValidSign; Rechtstreeks vanuit Word start u direct het digitaal gewaarmerkt ondertekenen proces met uw klanten.

CRM Integratie

Integratie met CRM-systemen:
Haal automatisch contactgegevens op vanuit systemen zoals Outlook, Dynamics, Legalsense, Contactmanager of AFAS, zodat deze direct worden ingevuld in Word-documenten.

Variabele tekstvelden:
Voeg variabele gegevens toe aan documenten die automatisch worden ingevuld vanuit CRM, waardoor handmatige invoer overbodig wordt.

Gebruikersvriendelijke interface

Lint met invoegtoepassing:
Bij installatie wordt een extra menu toegevoegd aan Word, Excel, PowerPoint en Outlook, met handige knoppen voor snelle toegang tot functies.

Snippets en tekstblokken:
Maak en bewaar tekstblokken die door het hele bedrijf gebruikt kunnen worden. Door slechts een paar letters te typen, wordt het volledige tekstblok automatisch ingevoegd.

Kruisverwijzingen en hyperlinks: Voeg gemakkelijk kruisverwijzingen en hyperlinks naar andere hoofdstukken of documenten toe via een eenvoudig te bedienen paneel.

Documentcreatie

Elimineer dagelijkse stresfactoren met Documentaal

Onze oplossingen zorgen voor een gestroomlijnde en uniforme manier van werken met documenten en informatie. Dat betekent minder ruis, minder fouten en meer grip op uw processen. Zo werkt u als team consistenter en communiceert u duidelijker – intern én naar buiten toe. Wel zo prettig voor collega’s, cliënten en partners.

Organisaties die rust en orde ervaren

Zij gingen u al voor

Nationale Nederlanden logo
Countus Logo
Nysingh advocaten en notarissen Logo

Vraag een gratis demo aan

Met eigen ogen zien hoe u met de software van Documentaal rust en orde ervaart?
Geen probleem! Vraag nu eenvoudig onze gratis demo aan.

Voornaam
Achternaam
Email
Ik zou graag een demonstratie willen ontvangen van:
The form has been submitted successfully!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.
Back To Top