Oplossingen
Van automatische handtekeningen tot slimme sjablonen – alles voor meer overzicht en consistentie
Onze oplossingen die zorgen voor rust & orde
Office Template Management voor Microsoft 365
Template beheer:
Gemakkelijk toegang tot u eigen bedrijf templates voor Word, Excel, en PowerPoint, conform bedrijfsrichtlijnen.
Ondersteuning voor meerdere talen:
Gebruikers kunnen werken in meerdere talen, afgestemd op internationale teams.
Beheren:
Makkelijk templates toevoegen beheren en verbeteren.
Brand Management voor Microsoft Office
Huisstijl en uniformiteit:
Zorgt voor consistente toepassing van uw huisstijl in alle Office-documenten (Word, PowerPoint, Outlook).
Stijlen wizard:
Eenvoudig uw huisstijl toepassen op documenten van derden of stijlen herstellen in uw eigen documenten.
Beheer organisatie gegevens en logo’s
Centraal beheer van logo’s en gegevens, automatisch doorgevoerd in alle Office-documenten.
Slide Library voor PowerPoint
PowerPoint-sjablonen en dia’s: Opslaan en beheren van vooraf opgemaakte slides, die eenvoudig ingevoegd kunnen worden in uw presentaties.
Tekstbeheer in PowerPoint:
Zorgt voor consistente teksten en stijlen, net als in Word.
Gebruiksvriendelijke menupanelen: Speciaal menu met extra knoppen om huisstijl en inhoud eenvoudig toe te passen en te bewerken.
CRM Integratie
Integratie met CRM-systemen:
Haal automatisch contactgegevens op vanuit systemen zoals Outlook, Dynamics, Legalsense, Contactmanager of AFAS, zodat deze direct worden ingevuld in Word-documenten.
Variabele tekstvelden:
Voeg variabele gegevens toe aan documenten die automatisch worden ingevuld vanuit CRM, waardoor handmatige invoer overbodig wordt.
Gebruikersvriendelijke interface
Lint met invoegtoepassing:
Bij installatie wordt een extra menu toegevoegd aan Word, Excel, PowerPoint en Outlook, met handige knoppen voor snelle toegang tot functies.
Snippets en tekstblokken:
Maak en bewaar tekstblokken die door het hele bedrijf gebruikt kunnen worden. Door slechts een paar letters te typen, wordt het volledige tekstblok automatisch ingevoegd.
Kruisverwijzingen en hyperlinks: Voeg gemakkelijk kruisverwijzingen en hyperlinks naar andere hoofdstukken of documenten toe via een eenvoudig te bedienen paneel.

Elimineer dagelijkse stresfactoren met Documentaal
Onze oplossingen zorgen voor een gestroomlijnde en uniforme manier van werken met documenten en informatie. Dat betekent minder ruis, minder fouten en meer grip op uw processen. Zo werkt u als team consistenter en communiceert u duidelijker – intern én naar buiten toe. Wel zo prettig voor collega’s, cliënten en partners.
Organisaties die rust en orde ervaren
Zij gingen u al voor





Vraag een gratis demo aan
Met eigen ogen zien hoe u met de software van Documentaal rust en orde ervaart?
Geen probleem! Vraag nu eenvoudig onze gratis demo aan.