Orde creëren in de digitale documentenchaos, dat is wat we doen! Wat we daar precies mee bedoelen, begint u als het goed is steeds duidelijker te worden. Wij automatiseren arbeidsintensieve handelingen rond documentgebruik die veelvoudig voorkomen bij uw dagelijkse werkzaamheden. Vervelende stappen, die veel tijd in beslag nemen en de kans op menselijke fouten vergroten. Dat kan efficiënter! En dat automatiseren doen we op een manier die precies aansluit bij uw organisatie!
Neem rustig de tijd om u in te lezen. Alle informatie over waar Documentaal voor staat en welke producten we precies aanbieden voor documentcreatie en documentmanagement, is te vinden op onze website. Bekijk onze productpagina’s of lees een aantal van onze blogs om een goed beeld te krijgen van wie wij zijn en wat we doen!
Heeft u vragen naar aanleiding van uw demo? Bel ons direct via +31 26 445 1036, mail naar info@documentaal.nl of vul het contactformulier op de website in. Onze consultants zitten voor u klaar! Liever direct een vervolgafspraak maken? Ook dat kan via de contactmogelijkheden hierboven.
Wat kan Documentaal nu concreet veranderen voor mijn bedrijf?
Onze producten in een notendop:
Documentaal is goed in het automatiseren van kleine stappen in uw dagelijkse documentgebruik die stiekem veel tijd opslurpen. We maken hierbij onderscheid tussen documentcreatie en documentmanagement.
Wat documentcreatie betreft, kunnen we ervoor zorgen dat uw huisstijl automatisch wordt toegepast op al uw documenten, inclusief logo en handtekening. U hoeft enkel nog het type document te selecteren (offerte, e-mail, dagvaarding etc.) en de volledige opzet staat al voor u klaar, met inbegrip van aanhef, nummering, lay-out en andere onmisbare onderdelen van dit type document. Maar het gaat nog verder… uw contacten- en/of klantenbestand wordt volledig geïntegreerd, zodat u enkel de juiste ontvanger hoeft te selecteren om ervoor te zorgen dat het document juist geadresseerd wordt.
Gaat het om documentmanagement, dan voeren we eerst een analyse uit van uw bedrijfsorganisatie. Met behulp van metadata brengen we structuur aan in waar alle documenten binnen uw organisatie worden opgeslagen. Vanaf dat moment kan iedereen die een document nodig heeft, dezelfde (enige) versie inzien en gebruiken. Zo voorkomen we dat er bestanden gedownload of doorgestuurd worden, waardoor er aanpassingen gemaakt zouden kunnen worden die voor anderen niet zichtbaar zijn. Er zwerven geen verouderde versies meer rond en er is geen onduidelijkheid meer over in welk mapje een document was opgeslagen.
Veel gestelde vragen
Als we uw documentenstromen mogen aanpakken, plannen we een kick-off met u in. We bespreken dan alle onderdelen van uw project, zowel op functioneel als op technisch vlak. Met deze input stellen we een projectplan op.
Normaliter kunt u ervan uitgaan dat de installatie en configuratie van ons programma ongeveer 4 weken in beslag neemt, inclusief het wegwijs maken van iedereen die met het programma zal gaan werken. Heeft u specifieke aanvullende wensen, dan kunnen deze later nog als losstaand project worden toegevoegd of aangepast.
De licentiekosten worden berekend op basis van het aantal gebruikers. Neem gerust contact met ons op, dan geven we u graag een accurate schatting voor uw organisatie.
Vanaf het moment van de kick-off krijgt u een vaste consultant toegewezen die altijd voor u klaar staat en antwoord kan geven op al uw vragen!
Natuurlijk! Opzeggen kan voor het einde van het jaar. Neem gerust contact op met uw accountmanager.
Ons Kenniscentrum is voor iedereen beschikbaar. Hier vindt u meer informatie over de vele mogelijkheden van ons programma. Bent u onze klant, dan staat ook het downloadcenter tot uw beschikking. In deze database is een schat aan verdieping en informatie te vinden, zoals instructievideo’s en downloads, zodat u met de nieuwste en beste versie van de software werkt. u documentatie vinden over de mogelijkheden in het programma. Heeft u verder nog vragen, dan staat onze support-afdeling voor u klaar. Stuur een mailtje naar support@documentaal.nl.