skip to Main Content

Orde in de digitale documentenchaos scheppen, dat is wat we doen! Wat we daar precies mee bedoelen, begint u als het goed is steeds duidelijker te worden. Wij automatiseren frustrerende handelingen rond documentgebruik die veelvoudig voorkomen bij uw dagelijkse werkzaamheden. Vervelende stappen, die veel tijd in beslag nemen. En dat automatiseren doen we op een manier die precies aansluit bij uw organisatie! 

Wat kan Documentaal nu concreet veranderen voor mijn bedrijf? Onze producten in een notendop: 

Documentaal is goed in het automatiseren van kleine stappen in uw dagelijkse documentgebruik die stiekem veel tijd opslurpen. We maken hierbij onderscheid tussen documentcreatie en documentmanagement 

Wat documentcreatie betreft, kunnen we ervoor zorgen dat uw huisstijl automatisch wordt toegepast op al uw documenten, inclusief logo en handtekening. U hoeft enkel nog het type document te selecteren (offerte, e-mail, dagvaarding etc.) en de volledige opzet staat al voor u klaar, met inbegrip van aanhef, nummering, lay-out en andere onmisbare onderdelen van dit type document. Maar het gaat nog verder… uw contacten- en/of klantenbestand wordt volledig geïntegreerd, zodat u enkel de juiste ontvanger hoeft te selecteren om ervoor te zorgen dat het document juist geadresseerd wordt. 

Gaat het om documentmanagement, dan komt er een andere vorm van organisatie om de hoek kijken! Met behulp van metadata brengen we structuur aan in waar alle documenten binnen uw organisatie worden opgeslagen. Vervolgens wordt gekeken wie er toegang moet krijgen tot deze locaties. Vanaf dat moment kan iedereen die een document nodig heeft, dezelfde (enige) versie inzien en gebruiken. Zo voorkomen we dat er bestanden gedownload of doorgestuurd worden, waardoor er aanpassingen gemaakt zouden kunnen worden die voor anderen niet zichtbaar zijn. Er zwerven geen verouderde versies meer rond en er is geen onduidelijkheid meer over in welk mapje een document was opgeslagen. 

Veelgestelde vragen 

Hieronder alvast een aantal antwoorden op vragen die we regelmatig krijgen. 

  • Hoe werkt het implementatieproces precies? 
  • Hoe lang duurt het om de software van Documentaal te implementeren binnen mijn bedrijf? 
  • Hoe worden de implementatie- en licentiekosten berekend? 
  • Wanneer kan ik de consultants bereiken? 

Onze consultants zijn doordeweeks tussen 9:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar. Stuurt u liever een e-mail, dan kunt u binnen X uur (op werkdagen) een antwoord verwachten! 

  • Kan ik de licentie stopzetten als ik mij bedenk? 
  • Ik heb een vraag over een specifieke functie van dStyle 365 of LegalWord 

In ons Kenniscentrum vindt u heel veel informatie over de opties en functies die onze software biedt. Staat het er niet bij? Neem dan contact met ons op! 

Wat onze klanten over ons zeggen: 

xxxxxxxxxx

Back To Top